5 timmar...

.... kvar tills Karl ska sova för kvällen. Hur sjukt det än låter så längtar jag emellanåt efter den stunden... Enda gången på dagen jag kan få rå mig själv och knappt hinner jag det.

Fick en jättetrevlig fm på kyrkis och en supergod lunch hos Karin efteråt! Lillprins vaknade dock alldeles för tidigt, dygnsur och ff jättetrött så jag tog och åkte hem redan vid 13.00. Hämtade upp en nyvaken Jonna från dagis så nu har vi ätit mellis och när Karl börja tröttna ur så går vi ut och leker en sväng.. För hoppningsvis så sover han en liten stund till, annars blir den här dagen än längre!

Fnulis, hoppas du kan kommentera här snart... Har inte hört att något ska vara fel. Så härligt att få läsa kommentarer ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0