Att vara vänner...

Det är inte alltid lätt och helt okomplicerat att ha vänner, men ju äldre man blir ju bättre blir det, iaf vad jag har märkt =P

Jag funderar mycket på relationer och hur vissa människor kommer in i ens liv, men försvinner lika fort, medans andra kommer in och blir till en livslång relation..... Det finns ju även relationer som kommer och går i ens liv och i olika perioder så möts man och det är som att man aldrig varit ifrån varandra och allt känns helt som om det var igår man sågs!

Internet har öppnat upp många vägar för att skapa sig vänskap och jag är så glad att jag får vara med om detta <3

Jag har mött så otroligt många underbara människor och trots att man aldrig mötts i det verkliga livet så är det ändå som att man har känt varandra precis hur länge som helst...

Man ska vårda sin vänskap med sina vänner och det man ger det får man tillbaka ♥

Kommentarer
Postat av: anna-karin

Jag är då otroligt glad att vi har börjat umgås igen, önskar bara att vi bodde närmare varandra. :) Jag har inget inplanerat den 7-e så jag hoppas att vi kan ses. kramar <3

2010-05-31 @ 20:54:16
Postat av: Karin..

Ja utan internet så hade vi nog inte börjat umgås som vi gör. Tur att internet finns!! Du är bäst gumman!! <3 Så glad att jag har dig!!

2010-05-31 @ 21:19:46
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Lina

du e väl för underbar du:)

2010-05-31 @ 21:44:20
Postat av: Malin

Puss älskade Nufsan, jag tror att jag är en av dom, eller rättare sagt hoppas jag det!

Du är fin!

2010-05-31 @ 23:46:26
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0