Bloggeliblogg

Det är riktigt underbart härligt ute... Liiite disigt, men kanon varmt! En riktig sommardag känns det som med 20 grader i skuggan kl 9, lovely!

Blir en lugn hemma dag på fm. Klockan 13.00 åker jag till en naprapat som jag hoppas kan hjälpa mig med min hemska foglossning! Blir galen snart på att inte kunna röra mig obegränsat och känna mig som 85 år =/

Sen hem och mata lillprins för att bege oss till vernissage på dagis ♥ Ska bli jätteroligt och se vad de små har åstadkommit! Måste fixa lite kontanter också, så jag kan köpa lite också =)

Nu blir det snart lite mys i solen när lillprins har somnat!

Kommentarer
Postat av: anna-karin

Skönt att höra att ni har bra väder hemma oxå & att du får hjälp med din värk. Hoppas att din dag blir toppen bra och vi saknar er. Får försöka träffas när vi kommer hem. Kramar <3

2010-05-20 @ 11:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0