En av fyra sover...

Äntligen sover Karl, pjuu! Han är inte så lättlagd längre... Eftersom Jonna inte heller är det så börjar jag faktiskt tro att det är ljuset som gör dom pigga, så väl om mornarna som om kvällarna =/

Har äntligen satt mig i soffan.... att röja i ett kök är verkligen ett evighetsgöra.... Undra hur många kilo brödsmulor man tar bort ifrån kökbordet om året....... Mina stora tjejer är sååå slarviga med att göra rent på sin plats efter sig, bastning! ;-)

Idag har han varit lite wild and crazy... Han står mot TV-bänken och jag sitter ca 1 ½ meter därifrån och helt plötsligt så släpper han och vrider sig om och ska gå, haha.... Om han inte har världens balans när han ska gå rakt fram så har det än mindre när han måste vrida sig samtidigt =P

Det märks iaf att han börjar bli tuffare! Ser fram emot när han tar sina första 10 stapplande steg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0