❁ Fredag ❁

Underbart härligt med fredag, men så tråkigt att helgen blir så kort eftersom Johan måste jobba idag!

Snart kommer iaf svärmor hit och jag hoppas hon kan roa de små, eller iaf Jonna som är vaken, så jag kan hinna städa och göra fint till helgen. Försökte igår, men det är verkligen lögn i helvete att städa med två små... När jag plockar undan så tycker Karl det är såååå intressant att han är där på två röda och river och håller jag på i köket vid bänken så skriker han och drar mig i byxbenen...

Ja ni som har små vet nog alldeles säkert vad jag pratar om!

Jag har lite drömmar om våran inglasade altan.... Jag skulle vilja lägga en typ av filtmatta / heltäckningsmatta på golvet där ute och göra det till mer ett uterum än altan... Det känns så himla altanigt när man har trall på golvet och njaaa jag gillart inte speciellt!

Dags att sätta fart!

moln




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0