* GäSp *

Karl följde sin vanliga klocka idag så 05.50 vaknade jag av ett litet piiiiiiip och sen har han varit dötrött sen dess!

Undra vad som får honom att vakna när han ändå inte är utvilad?!

Han vakna dessutom med begynnande ögoninflammation... När ska han bli helt frisk nån gång... Är det normalt att vara dygnförkyld i 3  ½ vecka?! Jonna som började snora samtidigt är frisk sen en dryg vecka tillbaka...

Sitter och tittar på filmen Adam & Eva på TV 4 film, haha.... Har sett den många gånger förut, men helt klart värd att ses igen =P

Karl springer emd lära gå vagnen fram och tillbaka.... När det tar stopp så går han bara på felsida om "vagnen" och tillbaka och sen vänder han och han bara tjuter av glädje ♥
'

Kommentarer
Postat av: Signe

Hej! Skulle betyda så jäkla mycket för mig om du skulle rösta på min outfit här: http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=57624



När du röstat så kan du slänga in en kommentar på min blogg så länkar jag dig!



SNÄLLA SNÄLLA RÖSTA! KRAM!

2010-05-09 @ 07:55:18
URL: http://signebelfiore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0