God morgon världen!

I natt har barnen sovit bra! Jonna sover fortfarande, helt underbart ♥ Karl vaknade först 04.35 och fick honom sen att somna om till 05.50 vilket verkar vara hans nya "god morgon tid" =)

 

Måste berätta nått sjukt.... Jag vaknade till och tyckte det var så ljust ute och såg att maken låg kvar bredvid mig.... tittade på klockan och min var 04.20 och jag har för mig att Johan brukar gå upp den tiden så jag ruskade på honom och frågade när brukar du gå upp.... Han titta på klockan och sa NU.... Då hade han glömt att ställa klockan =O Han är ju normalt ledig på fredagar, men inte nu när de har så körigt... Så han kan tacka mig att kom i tid till jobbet :-D

 

Nu måste jag läsa lite mer om Beatrice..... fy vad uppslukad jag blir av såna här sorgliga saker. Hoppas verkligen att obduktionen går fort och att det blir ett avslut på denna hemska händelse!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0