I sängen händer det mesta ........

Varje kväll när jag lägger mig så skriver jag brev, bloggar, ringer och pratar ut i mina tankar!

Mycket bra saker kommer ur mig, men hur ofta kommer jag ihåg vad jag tänkt dagen efter??? Inte för att det gör något eftersom när jag väl rensat ur mig så känns det iaf bra, men ibland skulle man ju vilja komma ihåg dom där bra orden och dom där tankarna som var riktigt kloka ;-)

Just nu är det extra mycket runt mig och jag känner mig nästan sönderstressad! Mycket är ju mitt eget fel eftersom jag är en som grubblar mycket, tar åt mig av allt och alla och lider med allt och alla! Som alla mord som varit... då kan jag nästan gå sönder inom mig när jag bara ens tänker tanken på hur alla kring de som förlorat någon mår och jag vet att det inte är bra och därför är jag en person som sällan läser nyheterna... Är nog lite som en struts som gömmer huvudet i sanden för att orka leva mitt eget liv!

Jag brinner för mycket och kan ofta känna att jag skulle så gärna vilja göra mer, men idag har jag inte ens tid över att göra så banala saker som att sköta om mig själv som jag borde! Jag känner att det börjar kosta mer än det smakar, samtidigt vet jag inte vart jag ska börja för att hitta den där tiden som hjälper mig.

När jag känner att jag har tid för mig igen så ska jag, när mina barn blir stora, bli familjehemsförälder eller jobba ideellt inom BRIS =) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0