Jo men god morgon...

Sover sååå hårt om nätterna, men det tar tid innan jag somnar ordentligt. Förstår inte varför... Har ingen koll på om det är full- eller nymåne heller, vilket ofta ställer till det för mig.

Maken är sjuk, men kämpar sig iväg till jobbet ändå... Beundrar hans lojalitet, även om jag tycker det är lite dumdristigt att må så dåligt och ändå bege sig 12,5 mil hemifrån... Tänk om han får feberfrossa eller känner att han inte orkar en minut till, då har han en lååång resa hem själv =(

Solen sken så fint tiiidigt i morse, men nu börjar det mulna på och utsikten från altan ska vi inte prata om (det är grååååsvart), så kanske blir det ytterligare en innedag idag, fast jag gääärna hade sett att jag fick sitta ute i solen igen. Behöver få lite färg på min bleeekfeta kropp ;-)

Nu blir det frukost alldeles strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0