Jonna busfrö =)

Jag skulle nog kunna skriva en hel uppsats om mina två små buskottar!

Jonna är en otroligt företagsam liten tjej och hennes bror verkar komma tätt bakom henne ;-) I morse så satt jag och Jonna och tittade på lite bilder i min mobil och hon ville titta själv, vilket hon så klart fick. Såg att hon satt och bläddra så fint och rätt som det är när jag sitter och surfar på facebook så ser jag att en av bilderna i mobilen ligger så fint upplagd på min sida, haha. Ja vad ska man säga om den lilla fröken som redan som 1 åring lyckades ringa till farmor och pappa, trots att dom inte fanns som tidigare uppringda, haha. Sms har hon också lyckats få iväg till sin pappa, dock tomma =P

En gång så fick jag ett sms av min pappa där han skrev "Vad då??" Jag fattade ingenting och gick då in i "skickade" för att se om det var nått gammalt sms han svarat på, men då hade Jonna lyckats skicka sms till honom med orden "E1848", haha.

Nu är busfröet på väg och hämta sin storebror och minsta sover gott på altanen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0