Kritiska timmen / timmarna!

Goa underbart härliga Karin ringde och frågade på eftermiddagen vad vi höll på med! Hennes barn visade en av de sämre sidorna och hon tänkte om de kanske skulle bli gladare av att komma över.... Mina är inte heller så där ljuvliga som man kan önska en eftermiddag, så för mig var det bara pooositivt att dom kommer och oj vilka många goa skratt vi fick åt våra buskottar som efter en stund blev nakenfiser, haha!

Karl han sprang och skjutsade sin ihopfällda sittvagn fram och tillbaka och vi fick oss några goa skratt, haha!

Stella hade sååååå himla roligt tror jag så hon ville inte åka hem, men efter att ha fått på henne munkjackan och en blöja så hamnade hon i bilen iaf, då passade nakenfisen Jonna på att smita ut. Hon skulle minsann åka traktor hon iförd ENDAST vinterfodrade gummistövlar, haha!

LJUVLIGA barn när dom är som allra bäst tror jag ♥

Nu blir det soffan för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0