Lakanskräck...

Jag har verkligen lakanskräck... Vill inte gå och lägga mig och jag drar ut på det varje kväll.

När morgonen kommer så tänker jag alltid .... IKVÄLL blir det tidigt i säng.. Senast 21 ska jag lägga mig, men så kommer kvällen och jag bara älskar lugnet, tystnaden och känslan av att göra precis vad jag vill utan att någon ropar.... "jag har kissat", mamma kom eller för den delen en liten prins som kallar på sin mammas uppmärksamhet!
Men det är ljuvligt också ;-) Fast när Johan jobbar såna här lååååånga dagar och jag är själv från 6 på morgonen till 20 på kvällen så uppskattar man nog än mer egen tid!

Snart blir det sängen.... men först Hollywoodfruarna! Maria Montazaaaaaami <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0