♥♥♥ Morsdag ♥♥♥

Har haft en otroligt härlig dag, från morgon till kväll!

Jag blev uppvaktad av mina barn och fick så mycket fina presenter ♥ Moa hade tecknat av ett foto med henne och Karl, underbart vacker, sen fick jag en lott, ett jääääättefint halsband och presentkort på en valfri behandling ♥♥♥

♥♥♥ Tack älskade familj! ♥♥♥

Ätit massor av god mat, nästan så man spricker, tur jag har rört på mig massor idag ♥

Om ni kommer i närheten av Sala så vill jag rekommendera er att gå och äta på restaurangen Måns Ols som ligger in till vattnet och det är så otroligt vackert där och sen är maten underbart god!

Nu blir det att ladda inför veckan som kommer, börjar med att åka till Västerås och bvc för Karls vägning, ska bli spännande och se om han klivit över 10 kg sträcket och hur lång han blivit =D Han äter ju som en häst, hi!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är värd det bästa så fin du är med dina barn!!!

2010-05-30 @ 21:48:03
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0