Ny spännande vecka!

Det känns som jag har massor att göra fast jag egentligen inte har det, vad jag tror iaf =S

Jag har minne som är mer än dåligt och måste skriva upp allt och ändå så kommer jag inte ihåg det... Nu har jag börja sätta larm i mobilen under kalendern som påminner mig, gärna redan 2 dgr innan jag ska göra något för annars så försvinner det lika fort som jag skrivit upp det, hi.

Idag blir det iaf BVC kl 10.00. Ska bli spännande och se vad min 10 månaders bebis väger.

Imorgon ska jag skjutsa in Moa till Hud och Friskvårdsverkstan för "makeupkurs" som hon fick av Erika, Danne och Janne i födelsedagspresent.

På torsdag kl 11.00 har jag naprapaten inbokad och jag hoppas verkligen att hon kan då, sist fick hon migrän!

Där emellan så är det massor jag skulle vilja hinna, men vi får se vad som hittas på! Motion ska in på schemat iaf och redan ikväll blir det iaf minst en promenad!

Nu blir det frukost <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0