Otroliga söndag!

Idag har vi haft full rulle från morgon till kväll!

Vi har bakat 111 st bullar, kokat soppa... inte på en spik, men väl på potatis och purjolök! Sen har vi varit in en sväng till Västerås och Busborgen med Marie och hennes family! Otroligt trevliga människor och ser fram emot att de kommer hit och hälsar på snart!

Karl sprang non stop med en Bobby Car och det var inte många minutrar han satt still under våra 2 timmar vi höll igång! ♥

Jonna älskade att åka rutschkana och snäll som man är så skulle givetvis jag också åka med och hej kom och hjälp mig vilket åk det blev. Jag studsade och damp rakt ner i mattan och min svanskota fick sig en smäll, haha. Marie skrattade iaf massor och det såg jätteroligt ut, haha!

På vägen hem så trodde jag att Karl och Jonna skulle slockna direkt, men inte då... Helt otroligt, men sååå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0