Regn tunga skyar....

Ibland undrar man hur mycket det kan regna.... Nu på morgonen har det vräkt ner i  två rejäla omgångar, så pass att man nästan trodde taket skulle rasa in! OM det här regnet gör så att det blir fint i morgon så får det gärna regna hela dagen idag ;-)

Har sovit som en gris i natt! Johan var och hämtade Moa, Sabine och Nattis i natt vid halv tre och jag varken hörde att han gick eller kom hem.................. tur att det syntes i köket att dom varit hemma annars hade jag nog börjat nojja mig nu om han missade dom ;-)

Idag är det massor att göra och i vanlig ordning så är lusten noll, men för att det ska bli ett dop i morgon så är det bara att sätta fart!

2 st kycklingpajer ska det göras, vi måste åka och handla, städa ur husvagnen för gästerna, fixa på altanen, dammsuga och skura golven, städa toaletterna och helst av allt vill jag att Johan ska sätta upp krokar på toan uppe, vi har ju bara bott här i 2 ½ år, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0