Städa, städa, städa och städa igen!

Det är nog alla mammors lott här i livet!

Idag har jag ägnat stor del åt att försöka få iordning i köket efter bullbak, soppatorsk, kladdkakebak och så klart både middag och frukost... Haha, näää så klart är inte allt kvar sen dess, men rester finns både här och där!

Har börjat förstå varför vissa kök har två diskmaskiner. Vi skulle verkligen behöva det! Det är alltid disk på bänken för att det är fullt i maskinen, den går eller ska plockas ur, grr!

Karl gillar inte mammas diskande och nu har jag torkat bänken med honom på höften och jag känner mig som om jag är överkörd av en ångvält. Gud så sliten man blir!

1 timme till lillskrot ska hämtas, då kan jag nog få lite mer gjort! Karl älskar att jaga Jonna =P

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Det hoppas jag <3

2010-05-10 @ 16:17:21
URL: http://jjonasson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0