Today..

Idag har vi haft en mysig dag hemma hos familjen Röstvall. Jätteroligt och se dom och få umgås lite. Jenny bjöd på en jättegod Tacopaj, mums!

Nu har jag varit ute och gått stavgång med svägerskan i 35 minuter! Skönt och härligt att få röra lite på sig!

Imorgon blir det städning ute på deras gård inför 30-års festen och sen blir det middag på Måns Ols, underbart härligt och jag älskar traditioner ;-D

Blir att äta en kalorisnål lunch imorgon om jag ska kunna äta både förrätt, varmrätt och efterrätt, huuu .... bara hoppas det går hyfsat ;-P

Glad att jag iaf fortsatt håller mitt sunda leverne och jag känner hur hela jag sprudlar! ♥

Jonna sover hos farfar i natt och Karl lilla prinsen sover redan i sin säng! Hoppas jag och maken får en härligt låååång god natts sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0