Underbara barn eller inte ;-)

Natten var hemsk........ Jonna vaknade vid strax efter ett och ville inte sova! Hon grät, vände, vred sig och efter ett tag så började hon klaga på magvärk! Vet inte om det var för att jag frågade om hon hade ont i magen eller om det var för bullbakningen på dagen!

Hur som så låg hon vaken i 2 timmar drygt och sen vaknade Karl och Jonna ville inte ligga kvar i våran säng så hon fick bäras över till sig!

Stackars Johan fick en hemsk natt och sen klev han upp kl 04.20...

Karl tog sovmorgon till 06.16, vilket är sensation för att vara honom och jag la mig med honom i stora sängen i hans rum och då fick jag honom att somna om efter en flaska välling. UNDERBART!!!!!

Så han sov till kl 07.30, vilket aldrig hänt tidigare, om han inte varit sjuk eller så!

Jonna sover ff, så henne måste jag upp och väcka nu!

Med andra ord.... trots en jobbig natt så har jag underbara barn ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0