Underbara soffa!

Hur skönt är det inte att sätta sig i soffan efter en slitig dag!

Nästan så jag tror att jag skulle kunna somna och det har inte hänt sen jag väntade Moa och var i koma under graviditeten =P

Altanen blev så fin med nya duken och nya blommor och nu måste bara maken ta och göra det stora ----- flytta bort madrassen som hamnade där ute av alla ställen... Det roliga är att den åker tillbaka till samma ställe som den kom ifrån, haha... Vi börjar likna en viss farfar =P

Trots slit så har dagen varit underbar för jag älskar verkligen att städa och allra helst när man kan göra det utan nån som avbryter en hela tiden!





Skulle kunna ha varit jag, men så där ser jag bara ut när jag får oväntat besök, haha


Kommentarer
Postat av: Malin

Hallååååå korten????? Du lovade faktiskt!!!

Nejnejnej. den tanten på bilden är jag...

2010-05-11 @ 22:12:14
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0