Uppdatering..

Idag har varit en dålig dag gällande bloggning!

Dels så var vi till Norberg och sen har jag städat och efter det gjort kyckling paj som enligt mig blev misslyckad men god! Något blev galet med pajskalet och formen med löstagbarkant läckte, ett enda stort SUCK blev det och lite svordomar!

Imorgon blir det en rätt lugn dag, på eftermiddagen så ska vi iaf in till Västerås och busborgen för att leka med Marie´s familj =))

Shoppade förresten idag en jättefin hushållsrulleshållare och servetthållare på Klockargården i Norberg... Liten men mysig butik och mycket smått och gott har dom!

Nu blir det sängen strax... Imorgon är det min tur att gå upp och 05.50 är nog det längsta jag får sova.... Johan fick göra morgon redan 05.30 imorse, så jag hoppas jag iaf får 20 min sovmorgon! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0