Uterum / inglasad altan..

Idag ska jag också städa och göra "fint" på inglasade altanen och när jag är klar lovar jag att lägga ut ett foto och sen får ni gärna komma med förslag eller kommentarer på vad vi kan göra mer eller göra om...

Idag ska maken ringa till Bahaus och höra sig för vad en sån där filtmatta kostar som jag vill ha på golvet där ute...

Kanske opratiskt, men såååå snyggt ;-) Ska ha en bit genomskinlig plastmatta mellan ytterdörren och altandörren så det blir mindre skitigt där iaf!

Har ju köpt lite saker för att förgylla där ute, så får se hur mkt som hinns med idag bara! ♥

Kommentarer
Postat av: anna-karin

Hej, det kommer att bli så fint i erat uterum. En grå matta på bauhus kostar mellan 29-39kr m2 och gröna var några kr billigare. Du kan kolla på Bauhus hemsida. :)kram

2010-05-11 @ 12:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0