Västerås..

Idag är det minst lika underbart väder ute som igår.... Om inte ännu bättre! Ser varmare ut och på min termometer som man absolut inte kan lita på egentligen var det iaf ngra plusgrader mer idag mot igår ;-)

Termometern är på våran inglasade altan, haha, men det hintar iaf lite om hur varmt / kallt det är =P

Nu blir det dagis strax och ingen promenad dit. Hinner inte om jag ska dels hinna ta nya strumaprover idag (mår riktigt päck) och sen så ska Karin och jag med våra små prinsar ta en lunch på stan. Hon har dagistid till 14.00 och jag till 15.00 så vi måste passa in så hon hinner hem ♥

 

Jag blir galen på våra nätter snart, eller mina ska jag väl säga så länge det är "vardagar"... Jonna vaknar om nätterna och GALLSKRIKER, inte så att hon är rädd eller så utan MAAAAAMMMA eller PAAAAAPPPAAAA och hon skulle hon helt klart kunna väcka grannen om man inte rusade in till henne i 700. Oftast så vill hon säga att hon ska ha välling, men eftersom hon inte får det så brukar hon lägga sig och somna om, men igår skulle hon prompt sova mellan mig och Johan! Fröken snurr somnade väl om till slut och jag låg och vred mig... Kanske 40 min senare så vaknar en annan och gallskriker. Han var mamma törstig för han ville inte ha välling och han vill absolut inte somna om i hans säng, gaaaah.

 

TUR att vi har en extra säng inne i hans rum så där fick jag lägga mig och sova och om Jonna snurrar om nätterna så ska man inte prata om Karl. Vaknade av två små iskalla fötter mot min hals... Underbart med fötter, men absolut inte när de är iskalla =P

Nu är det dags att hjälpa Jonna... Trosorna bak och fram och byxorna ser ut att hamna lite galet dom med tror jag =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0