Award


Har fått en award av
Malin  som går ut på att berätta 7 sanningar om sig själv!









1. Jag är född och uppvuxen i Dalarna, men har bott större delen av mitt liv i Västmanland.

2. Jag hatar att komma försent, är alltid på plats långt före och till och med när jag ska jobba =P

3. Jag älskar chips och har bara två val i livet äta och bli tjock eller undvika dem och iaf försöka bli smal och det senare alternativet är det jag strävar och lever efter åtminstone 50 veckor per år!

4. Min högsta dröm är att plugga kriminologi och det enda som hindrar mig är att jag måste plugga in några ämnen för att få behörighet.

5. Jag ärr en rastlös själ och vill ofta ha förändringar, har bytt bostad 25 ggr och ska jag räkna med lilla huset på våran gård så blir det hela 26 ggr. Helt galet!

6. Jag har stort behov av egen tid vilket inte är så lätt att kombinera som mamma till 4 och gift =D

7. Älskar att shoppa och jag har hittat mitt drömställe för det, Manchester i England!




Skickar denna Award vidare till

Matilda

Moa

Karin

Anna

Malin

Ann

Julia



Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att läsa =)

Kom på att jag också älskar att shoppa...fast det kanske märks i bloggen utan att jag behövde ha det som en punkt skratt.



Hoppas ni mår fint/ Kram

2010-11-07 @ 14:07:48
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Karin..

Tack gulliga du! <3 Du är så fin... Det vet du att jag tycker...

Orkar inte föra det här vidare tyvärr, men du vet de flesta sanningar som finns att veta om mig.. =P Hahaha.. Puss på dig!

2010-11-07 @ 20:11:41
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0