Ingenting...

Det händer inte mkt i mitt liv just nu och det gör även att jag inte har så mycket att blogga om, men jag ska kommentera ett svar jag fick i min blogg angående barnen.

Jag skulle gärna ha mina barn och leka på övervåningen, men då min minsta är 1 år, så kan jag inte ha dom själva där uppe, nå längre stunder och mina eftermiddagar, dagar består i jobb nere, så det går inte så där väldans bra. Städar, det gör dom, iaf med barns mått, men inte så det räcker för mig =)
När det gäller mängden leksaker så har vi inte så där tokmycket ner, men jag ska definitivt ta och rensa upp bland dom och ta upp ännu mer.

Den saker blir än bättre när Matildsa rum blir klart för då får Karl ett eget rum och med egen förvaring =)

Nu blir det soffhäng och sen en snabbfika med farfar och sen är det dags för mat  och kväller =)

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Men lilla raring.. jag har ju inte hunnit med allt... skrev i ett inlägg häromdagen ätt de e på g =) Misströsta inte!

2010-11-04 @ 17:08:45
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0