Jul Jul Strålande Jul

Helt konstigt så har jag blivit helt julgalen..... Senaste åren.... Riktigt räknat efter sen jag separerade från mina stora barns pappa så tappade jag den där julkänslan och glädjen över jul. Inte för att jag saknade honom ;-) utan mer för att jularna började halta och känslan inte riktigt fann sig..

MEN i år är den tillbaka med buller och bång..... Redan igår smygstartade jag med nya gardiner i köket och i vardagsrummet :-D Inte för att de är speciellt juliga så, men det är mina julgardiner =)) Underbart härligt och i helgen kommer stakarna upp i fönstret :-D



Kommentarer
Postat av: Fnulan

Puss, vi kan du och jag eller hur!



Mammablogggalan måste du komma till! Punkt slut!!!! Kolla ett inlägg jag har om det, följ länken och anmäl. Alla får komma!!!



Puss

2010-11-19 @ 12:22:15
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0