Onsdag hela veckan =)

Ledig dag idag och bvc besök! Jonna ska på sin 3-års kontroll och Karl ska få sin tredje spruta!

Sen ska vi skjutsa Moa till en kompis och jag får ångest av bara tanken på att det dröjer innan vi ser henne igen. Älskar att ha alla mina barn hemma..... om två år är Matilda säkert utflugen hon med, huuuuh! Ska dock inte börja nojja mig för det redan nu får då har jag väl gått under isen innan hon ens flyttat =P

Nu blir det att försöka röja leksaker här nere, fyyyyyyyyyyyyyyyy f-n vad barn kan stöka till. Förstår inte vitsen med att ha ut ALLT på golvet och sen ändå inte leka med det?!?!

Har försökt få Jonna och städa eftersom de är så duktiga på dagis, men Jonna hävdar bestämt att hon minsann aldrig städar på dag ;-P


Kommentarer
Postat av: Fnulan

Man är halv utan barnen. Det är bara så! Men du har ju mig =)

2010-11-03 @ 17:46:15
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0