Papper..

Tack för svar =)

Jag ska införskaffa magneter till mitt kylskåp =)) När vi flyttade in i nya huset så bestämde vi oss för att ha rena  kylskåp vilket resulterat i pappershögar ist, men nu ska jag göra som du Marit!

Dagen ska ägnas åt pappersrensning och pärmar ska fixas =)

När det gäller våra räkningar så åker de faktiskt in i pärmar en för varje månad, men jag tycker att typ alla försäkringspapper, från fk, från skola etc har ställt till det ;-)

Nu ska det bli ordning på torpet iaf! =)


Kommentarer
Postat av: Karin..

Ja våra räkningar hamnar först i en låda och sen in i pärm när de är betalda. Funkar kanon! Men håller med om de där papperna som är fårn fk mm är väldigt ivägen! =S

2010-11-14 @ 12:09:27
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0