Sjukstuga!

Nu är det mycket här hemma med sjuka barn och en halvkrasslig mamma, men jag ska inte klaga! Jag står på benen och jag är bara lite snorig och har astma, men det är ju en vana numera =P

Jonna har troligen åkt på vattkoppor, då hon börjat att klia på axeln och sen har det dykt upp ytterligare 7 st utslag. Spännande och se hur fröken ser ut imorgon.

Karl tokhostar och är febrig och allmänt jättegnällig och Jonna smågråtit och hängig, så jag antar att jag kommer få måååååånga fina dagar här framöver =S

Underbara svärmor kommer förbi imorgon med alvedon och kylbalsam iaf <3

Snart sängen, så man orkar med natten!

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Men att ni inte kan va friska???? Jisses vad ni är med om stackare!

2010-11-07 @ 22:17:22
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0