V A B

Jag börjar bli oerhört trött på detta vabbande, men vad gör man med sjuka barn?? Även om Karl är helt klart piggare så är han ändå inte dagispigg. Han sover massor ff och äter som en häst mest hela tiden. Dricker massor gör han också, så jag antar att han håller på och laddar batterierna för att bli sitt normala jag igen!

Mina barn har aldrig sovit mer än max 12 timmar per natt, om ens det, men Karl är uppe på 14 timmar per natt nu plus att han sover lååååång middag mitt på dagen och han brukar normalt sova max 1 ½ timme, lilla gubben!

Kanske blir dom trötta av pencillinet också??

Nu är det mys i soffan med Jonna medans lillebror sover!

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Det är aldrig roligt att vabba.-.. Och vilken röra på¨fk!!! Hoppas att det blev bra nu då!



Kram

2010-11-16 @ 21:29:38
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0