Gladast idag =)

Nja det är jag nog inte, men jag är iaf glad och tacksam över mina vänner =)

Fick idag besök av min kompis Therese och granne <3 Skönt med sällskap och mys i soffan! Även om dagarna är långtråkiga med foten i högläge så måste jag säga att de går så fort. Imorgon är det en vecka sedan jag gjorde illa mig och om 3 v så kan jag träna, tjohooooo!

Foten känns så mkt bättre när jag vilar och det känns så bra! Det gör ju att det känns lättare att vila iaf när man märker att det gör nytta =)

Nu är det lite tv med barnen och sen är det läggdags för dem =)

Kommentarer
Postat av: Karin..

Jag blir så glad att du är bättre!! =D Ses imorgon skruttan!

2010-10-06 @ 21:34:57
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Malin

Synd att inte jag kan få pyssla om dig med...



Jo väggen kommer närmare och närmare.. Jag har ansökt om dagis i januari. KÄNNS bäst så, men jag vet vad som ÄR bäst... Tack söta du!!

2010-10-06 @ 23:11:07
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0