Håll kärleken levande!

Ikväll var jag och maken på en föreläsning som kyrkan hade som heter "Håll kärleken levande" och det var en mycket rolig föreläsning med massor av tankar och tips för att få äktenskapet att hålla.

Han berörde även lika mycket om hur det är att vara förälder och vad man ska tänka på och jag känner att jag blir så glad när jag får höra sånt. Inte för att man gör rätt alla gånger, utan för att det är mänskligt att fela och han var noga med att säga att om du visar dina barn att du verkligen älskar dom, så gör det inget om man ibland blir för arg och säger fel saker, men bara ibland!

Viktigast var iaf att visa sina barn villkorslös kärlek! Något alla borde tänka på!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0