Kriminolog... eller?

Jag skulle verkligen har utbildat mig till en forensiker eller kriminolog eller dylikt!

Jag ska inte säga att jag fascineras av mord och andra hemska brott, men jag har ett grymt intresse för bevismaterial.... varför människor gör som dom gör, vilka som gör det och allt kring kriminella!

Jag är en person som slukar deckare, läser allt jag kommer över när det gäller artiklar, på nätet etc..

Många gånger är det på gott, men ibland när man mår så dåligt själv över det som hänt de drabbade så är det verkligen endast av ondo.... Jag ska inte säga att jag kan känna deras ångest, men den ångest som sköljer över mig hur de måste ha mått är ändå otroligt stor =((

Läste allt om Beatrice som blev mördad som 16 åring i Västerås och just nu följer jag Elin som bara blev 27 år ifrån Falköping, men som fick sätta sitt liv till i Göteborg...

Ju mer jag läser ju mer övertygad är jag om att polisen har gripit rätt man och jag är såååå tacksam över den kameraövervakning som finns på spårvagnarna, bland annat... Utan dem hade de aldrig kunnat gripa denna man!

Må rättvisan segra!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du vännen min det är ALDRIG för sent att utbilda sig, GÖRT!!!!

2010-10-02 @ 19:44:38
Postat av: Karin..

Håller med föregående! Utbilda dig, go for it! Det där skulle passa dig som handen i handsken! <3

2010-10-02 @ 22:13:02
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0