Livet suger!

Skulle ljuga om jag påstod att det händer mycket i  mitt liv just nu!

Här är det verkligen dötrist och ju mer jag är uppe ju ondare gör foten och mer svullen blir den! Bara inse att jag har en tid framför mig i soffan och jag är verkligen sämst på att ligga där när saker och ting finns att göra!

Av den anledningen blir inte heller bloggen så rolig, om jag inte börjar få fart på mina tankar lite =P

På torsdag ska jag ÄNTLIGEN klippa mig och jag har sett så fram emot det, MEN hur f-n ska jag ta mig dit.... Törs man peppra sig full med värktabletter och hoppas att det går bra att köra eller ska jag inse att jag blir tvungen att skjuta på klippningen =(

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Karin..

We fix sweetheart! <3

2010-10-03 @ 20:07:09
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hade jag kunnat ta hand om dig hade jag gjort det vännen!!



Kram

2010-10-03 @ 22:58:18
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0