Mördande huvudvärk!

Usch och fy för mitt huvud! Det spränger och har sig och jag tror jag är på väg och bli förkyld =(((

Har iaf haft en under härlig eftermiddag med mina barn och jag är jätteglad att jag och Matilda har pratat en massa... Känner verkligen att vi säger typ hej, god natt och god morgon till varandra och det är något jag verkligen vill ändra på!

Älskar att prata med alla mina barn, även om Karls svar inte är så där lysande och alldeles klara ;-) Men att fråga honom saker, som t ex, kan du hämta din mössa, kan du lägga den här i lådan och han gör det är ju såååå underbart härligt. Blir glad hela jag när han verkligen förstår vad man säger :-D

Nu blir det snart sängen här! Borde lagt mig för typ 1 timme sen, men jag har lakanskräck så jag drar ut på tiden ;-)

Sov så gott alla goa!



Bara älskar dessa Miranda nallar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0