Nej då, jag finns kvar ;-)

Tydligen nå strul med blogg.se  =S

Idag har jag stått på loppis och fått en hel del barnkläder sålda. Känns riktigt skönt =P Ser nästan fram emot vårens loppis så jag kan bli av med lite sommarkläder. Vi har verkligen hur mkt kläder som helst!

Jag är så himlans glad att Moa är hemma i helgen och jag älskar att ha alla mina barn här hemma bara två som fattas Maja och Julia, hi...

Finns visserligen en helbunt med Moas kompisar som jag saknar. Vissa har ju varit här hur mkt som helst och nu vet man ju inte när man ser dem nästa gång =(

 

Nu ska här vilas... Min fot är toksvullen och det sa läkaren att den inte fick vara, så bäst att ligga med den i högläge då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0