Tråkigare än tråkigast!

Förlåt för mina tråkiga inlägg och att dom är såååå få!

Att vara hemma och ligga i soffan och peta sig i naveln (nej då jag gör inte det ;-P..) är inte min grej!

Igår hade jag dock besök av Zandra med Matilda på fm och på eftermiddagen kom Anna L med underbara Engla hit och slog bort några timmar. Tack för den jättefina blomman och omtanken <3

På kvällen så firade vi Matilda och hennes pappa med sambo kom + Johans familj <3

Tror Matilda var nöjd med dagen och det var det viktigaste!

Idag blir det att vila foten... Har fått nån konstig värk där benet gick av så jag antar att det är vila som är bäst =/ Ikväll hoppas jag att jag och Johan kommer iväg på en föreläsning och sen är det fredag imorgon =))

Vi har barnvakt hela helgen och drar iväg på Spa-weekend. Ska bli underbart och bara vara och äta gott och mysa =)

Kommentarer
Postat av: Karin..

Vi kanske kan komma över en stund sen om du har lust? Kram.. <3

2010-10-14 @ 10:00:53
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0