Allvarligt talat!

Jag känner mig så himlans glad över att vara igång och jobba, MEN snälla ge mig tips på hur jag ska få mina eftermiddagar att gå ihop!

Jag hämtar hem två stycken barn som är trötta, hungriga och så mammatörstiga att jag inte kan röra mig ur soffan en sekund, utan att någon skriker, gråter, drar och sliter i mig =S

Att laga mat känns som en hel vetenskap. Visst lagar jag mat fast dom skriker, gråter och har sig, men jag är så sönderstressad att jag känner hur min kropp börjar må dåligt! Jag har haft eksem i mitt liv, men varit bra i många år, men nu börjar dom blossa upp.... Jag känner att det är farligt för min hälsa...

stresscartoon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0