Energi!

Jag känner att jag måste börja strukturera upp mitt liv.

Känner en stress och press över att finnas till lags över allt och hinna med allt...

Idag är det min familj som prioriteras till 100 %, vilket det ska vara under småbarns åren, men jag känner att jag blir så kluven när jag har en massa jag vill och tiden inte räcker till.

Johans och min relation påverkas också av tidsbristen.... så jag är så glad att vi i helgen kommer iväg utan barn och ska få umgås med underbara vänner! Såna vänner som får en att må bra och som verkligen finns där <3

Sen i oktober så ska jag och maken på SPA weekend i Tällberg och där ska vi också fylla på med en massa energi så vi orkar oss igenom hela långa vintern.......

Känner mig lite depp idag för att det är så mycket jag vill och så lite som jag hinner =((


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Bra att ni får lite egentid det behöver man. ;) Samt att få ladda om batterierna lite. Jag tycker då att du är helt fantastisk! Med fyra barn och make, jobb och hem att ta hand om. Så hoppas din deppighet känns lite mindre, för du är helt suverän! <3 kramar Ps ¨ses snart kanske¨,ds

2010-09-21 @ 12:10:19
Postat av: Malin

Ååhhh vad härligt att få åka på spa! Passa på att njut ordentligt =)

2010-09-21 @ 17:04:35
URL: http://www.metrobloggen.se/malinfaltz
Postat av: Fnulan

LOVE!!!!

2010-09-21 @ 22:29:09
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0