Homestyling..

Jag känner mig såååå peppad att sätta fart med mitt hem och få det fint och idag har vi varit iväg för att komma en bit på väg iaf.

Plånboken gillar Ikea, så det fick det bli och nu har vi blivit ett vitrinskåp rikare och en byrå till vårt sovrum =))

Ska fota och lägga upp bilder på före och efter ;-)

Det enda som riktigt suger är att vi "måste" ha leksaker i vardagsrummet för att barnen inte kan gå upp och ner själva till övervåningen, ett stor negativ sak med två våningar och små barn, men men, om ett par år så kan vi flytta upp allt och dit längtar jag som en galning.

Nästa steg blir att fixa klart i boden så att Matilda kan få sitt rum där ute och då tar vi över hennes och Karl får vårat och lilla rummet som Karl har nu blir ett gäst/arbetsrum! Ska styla om det också när tiden lider, men det ser jag ingen brådska med! Viktigast är att de rum vi använder dagligen blir som jag vill!

Näääää dags att fota som det ser ut nu med leksakskaos och annat stök, men snart så =P

Kommentarer
Postat av: Malin

FOTO!

2010-09-17 @ 19:46:22
URL: http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0