I hate rain..

Usch vilken hemskt grått och regnigt väder det är idag. I veckan när man jobbade sken solen och det var så underbart ute.. Det är det tristaste med att jobba att man ofta missar dom där dagarna som ger en energi, styrka och ork att hålla igång..

Jag sitter och tittar lite efter utlandsresor, vill så gärna åka till solen att jag nästan kreverar.. Nästa år fyller jag jämt, typ 30 och då vill jag åka till solen och njuta. Helst med maken, men i andra hand ensam =P och i tredje hand med familjen =)

Karl är ff inge pigg, sover redan i soffan och undrar om det blir jobb imorgon =S

Tror ni att det går att lura maken till Ikea idag??? ;-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0