Morr!

Världens inlägg skrev jag och sen dog datorn, grrrr!

Har iaf haft en kanonhelg tillsammans med maken och underbara kompisarna Ann och Jörgen! Vi har ätit gott, myst, spelat kort och gått på marknaden i Kopparberg! Trots det dåliga vädret så har det varit så bra och med trevligt sällskap så kommer man långt!

Jag har dock lärt mig att nästa gång jag åker till Kopparbergs marknad så ska jag klä på mig. Jag frös häcken av mig och därför vaknade jag nog i morse med världes halsont =((( Bara hoppas det går lika snabbt över som det kom!

Vi har "fyndat" en massa i helgen och vi hade sagt att vi inte skulle handla något, men jag köpte mig lammnappa handskar, Johan en såååååå snygg skinnjacka, han blev så snygg i den så jag sa att vi skulle köpa den rakt av =D, jag köpte ett par snygga bruna stövlar, massor av strumpor till barnen och maken i ull och lite annat smått och gott =)

Nu får jag hålla i pengarna rejält om jag ska kunna shoppa i Ullared =))

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja roligt har vi haft, jag gillar alla Jörgens dåliga bortförklaringar fniss

Dina nya stövlar är kanon snygga jag önskar att jag fick på mig ett par oxå men jag skulle inte klara av att gå idem.

Kraaam längtar till Ullared nu =)

2010-09-27 @ 20:08:56
URL: http://finnboblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0