Tisdag och en ny dag..

Har varit så sjukt trött sista dagarna att jag stupat i säng och det är knappt att jag kommer ihåg att jag lagt mig ner innan jag somnat!

Karl somnade kl 18.15 igår, helt totalt tokslut och Jonna hittade jag halvsovandes i soffan strax före 19, så hon fick gå i säng direkt =) Skönt, men jobbigt när de är så trötta och em bara blir fulla med gråt och tandagnisslan.

Nu är det iaf en ny dag och solen skiner och ger mig en massa härlig energi.

Sämst är dock att jag glömde mina läkerol hemma, mitt livsuppehållande =P Allt för att orka genom hela dagen ;-) Tur det inte är så långt till nån affär iaf =P

Kommentarer
Postat av: Hallvardlinda

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-03-25 @ 08:44:32
URL: http://hallvardlinda.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0