Vad är normalt?

Ofta kan jag få en känsla av att jag längtar efter det normala... Normalt för vem och vem säger vad som är normalt?

Men just idag känner jag att jag önskar att min man hade "normala" arbetstider, så att jag, iaf två gånger i veckan, kunde komma iväg och träna, t ex......

När man bor i en liten "håla" så får man ta de tider som finns på träningarna och för mig är det inte stort utbud tyvärr!

Jag saknar verkligen att båda var hemma vid kanske 16.00 och kunde hjälpas åt att laga mat och bada och natta barnen, men nej...... det får jag göra själv =(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns inget som är normalt. Det är vi själva som skapar vår tillvaro, och det som känns normalt för dig är onormalt för någon annan. Den enda som kan förändra din tillvaro är du själv, ta plats och tala om vad du behöver för att må bra. Det tjänar ni alla på i längden! Det är du värd, för din tid är lika viktig som alla andras!! Kram!

2010-09-21 @ 16:16:49
Postat av: Yvette



Det finns inget som är normalt. Det är vi själva som skapar vår tillvaro, och det som känns normalt för dig är onormalt för någon annan. Den enda som kan förändra din tillvaro är du själv, ta plats och tala om vad du behöver för att må bra. Det tjänar ni alla på i längden! Det är du värd, för din tid är lika viktig som alla andras!! Kram!

2010-09-21 @ 16:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0