Att räcka till!

Det går inte att få ihop livspusslet och jag vet inte vad jag ska göra!
Jag har en dotter som behöver extra mycket hjälp just nu, på det har jag ytterligare tre barn som behöver mig mer eller mindre.
Möten, samtal, skjutsningar och annat tar också upp min tid gällande min dotter..
Jag ska pendla 10 mil om dagen.
Jag ska jobba 75 %, vilket i det stora hela kanske inte är så mycket, men dagarna blir ändå långa.
Jag bor på en gård som kräver sitt av både mig och maken och jag är glad att han iaf är en flitig person, men tiden är knapp ändå.
Där emellan så ska det lagas mat, tvättas och städas, vara mamma med allt vad det innebär, bada, smörja, leka, mysa och nånstans även vara en fru!
Nånstans ska jag även bara vara jag, Jeanette också, men det känns som att det är det som får komma i sista hand så långt det går!
Får ofta frågan hur jag orkar med allt och jag kan bara svara:
Har jag något val??

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

<3 Jag beundrar dig hjärtat... Du är så himla duktig och jag förstår inte hur du orkar... Att du orkar... Vet att det är tufft som bara den, men du är grym på att hålla allt samman.

2011-04-07 @ 15:04:39
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0