Grymt irriterande!

Igår ringde jag till VC för att höra mig för om mina gallbesvär och då läkaren inte hört av sig angående provsvaren och då får jag vet att hon / läkaren har inte tänkt höra av sig då jag blev informerad om att jag hade stenar i gallan vid UL????????????

Så summan av det måste ju betyda att jag ska gå och ha ont i magen varje dag????

Nu har jag skrivit ihop ett mail till henne och jag hoppas att jag får svar IDAG! Annars kommer jag boka in en läkartid imorgon där hon får lägga ytterligaren en 15 min på mig fast hon NU redan vet vad mina problem är!

Ibland blir jag rädd över hur sjukvården behandlar oss sjuka, samtidigt som jag vet att många får bra vård så känns det här iaf som misshandel av mig!


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Idoti är vad det är!!

2011-04-06 @ 09:45:25
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0