I´m back...

Eller iaf för idag ;)

Jag har tappat all ork till att göra annat än att leva, så sorry!

I fredags kväll hade vi våra goa vänner över på en mat och plumpkväll och den slutades med ett gallstensanfall som satt i hela natten. Sov inte en blund mellan 22.00 och 06.00, sen fick jag iaf 1 ½ timmes sömn för att sen vakna igen.

Dagen flöt på, men var jag inte.. Vid 15.00-18.00 så började iaf magen att pigga på sig och sen kände jag mig riktigt okej. Okej för att vara jag och okej för att vara efter 4 månaders ont i magen ont.

Dock är den ju inte bra så i måndagsmorse ringde jag till 1177 som efter att vi pratat om min mage sa åt mig att vänta. Efter en stund kom hon tillbaka och sa att jag skulle bege mig till akuten IDAG, gärna så fort som det gick, men med mitt späckade schema så fick jag iaf beta av Matildas utvecklingssamtal först innan jag kunde åka dit.

Kl 13.00 gick jag in genom dörrarna på Västerås akuten och kl 14.00 fick jag hjälp av en sköterska som gjorde klart för mig att JAG var den typen som gjorde att det var långa köer på akuten och det var såna som jag som gjorde att folk klagade över att det var låååånga köer på akuten. Känner man mig, så vet man att jag inte är den som åker till doktorn om jag inte är sjuk och att jag håller mig ifrån akuten så långt jag bara kan, så att få det här kastat på mig FYRA GÅNGER dessutom var ingen hit!

Tack iaf för att det fanns andra trevliga sköterskor där och en urtrevlig doktor!

Jag fick iaf välja mellan att opereras akut och stanna kvar direkt, eller välja om jag skulle åka hem och få en tid för operation inom en till två veckor... Jag tog det sistnämnda! Johan åker till England i helgen och jag kan bara inte vara själv med mina små iaf i tre nätter när jag inte kommer få lyfta under en veckas tid...

Så nu hoppas jag att dom hör av sig så fort som möjligt  så jag dels kan ställa mig in på att opereras, men också så jag kan planera in med mina små älskade kottar så att pappa kan ta hand om dom då <3

Kommentarer
Postat av: LinaPina

Usch jag blir så ledsen,dels att du ska behöva ha onödigt ont men sen också pågrund av denna hemska sköterskan!!!

Vilken vidrig inställning o sätt att ha mot en människa(du) och särskilt mot en människa som HAR ONT!

hoppas du klagade/sa till någon om hennes beteende!

2011-04-14 @ 15:53:22
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0