Mer än underbart!

Idag har vi haft ännu en galet underbar dag och jag kan inte få nog av känslan av allt som växer, grodas och föds på nytt =)) Jag hoppas på en riktigt underbart härlig vår och sommar och att vi håller oss friska nu =)

Vi åkte en sväng till Ikea för att köpa hem en säng till Jonna. Det blev en 105 madrass som vi ställer på golvet så länge tills vi hittar en sängram vi vill ha och dessutom blir inte fallhöjden så hög om hon skulle ramla ur. ;)
Sen ska vi se om vi kanske ska testa med att Karl får sova i Jonnas säng i hans rum så syrran kan ta över spjälisen till hennes lilla bebba som kommer i sommar =)

På em sen kom Stella hit ensam och lekte med Jonna och det gick kanon bra =)



Två busiga tjejer som äter vindruvor och kiwi =)



Bästisar =)






Lillebror var också med på ett hörn =)




Ha så gulliga! Om ni undrar vad Stella gör så ligger hon och pratar i telefon
med hennes mamma! Luren var borta, så sladden var väääääldigt kort =D

Ännu en ljuvlig helg är slut och nu kommer en vecka där jag ska försöka vila upp mig
så att jag kryar på mig och kan börja jobba snart! Är piggare idag, men har väldans
ont under höger revben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0