Sista veckorna =P




Förra helgen premiär torkade jag kläderna ute och det luktar ju såååå gott!





Jonna lekte för fullt i sandlådan, hon älskar det <3





Karl han kämpade med traktorn. Gräset hade inte ens blivit grönt då <3




Påsken firades hemma hos min goaste vän Barbro med make för 8e året i rad.
Så otroligt roligt. Dock var jag inte så pigg så det blev inte många kort och jag
orkade inte ens stanna kvar till maten =( Nästa år blir det dock som vanligt =)





Detta år så hade barnaskaran ökat kraftigt! Här är lilla Albin! =)





Sötaste lilla Lova var också med, tyvärr kom inte lilla Morgan med på bild

Det var en bit av veckan =)

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Myspys! Roligt när saker blir tradition! =)

2011-04-25 @ 20:07:14
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0