Bilder från sommarens semester =)

Är väl sämst på att blogga, men jag föredrar utekvällar och familjeliv just nu så det blir inte mkt tid framför datorn! Här ska jag visa lite bilder ifrån semestertrippar och annat roligt från sommaren! =) <3



Finaste Karin!

Vi startade semestern med en husvagnstripp till Malmköping med underbara familjen Andersson! We love you! <3 =)



Finaste Svante spelar boll! =)



Sötaste busen Stella <3



Så här glad var Johan när han gick på Sagostigen och fick titta på Törnrosas slott! =P



Mammas busigaste älskade lilla Karl!



Lycka när man får köra grävare! =)



Snyggaste maken!



Hoppborgen var mer än rolig! <3



Tjejerna busar och har sååå kul!



Kolla in Jonna och Svante, hi! <3




Mina finaste killar! <3




Mammas finaste <3



Ingen husvagnssemester utan kortspel! Dock kanske inte reglerna var helt okej denna gång, men jag ber iaf om ursäkt ;)



Kolla in grabben som hittade fickorna, haha!



<3



Denna bild får avsluta helgen i Malmköping! Hoppas på en längre tripp nästa år!


Nästa tripp blev till Falkenberg med goa familjen Lindholm! Jag var dock inte lika flitig med kameran den här veckan då vädret inte var tipp topp hela tiden, men lite blå himmel fick vi iaf se! Massor av kortspel och mys hade vi iaf <3



Bildbevis ;)



Barnen leker med pappa <3




Karl badade massor, men Jonna höll sig till knäna <3 =)




Jonna tittar efter pappa som varit och tagit sig ett dopp! <3



Så underbart söt! <3



Jörgen höll sig till solstolen! ;)



Denna bild får avsluta Falkenberg! Barnen kolla på TV medans jag och Johan
tar ner förtältet! <3

Då kameran endast var framme på stranden så lägger jag inte ut bilder på resesällskapet och mig själv =P

Underbart härlig sommar har vi iaf haft!!

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Åh va härliga bilder! Längtar tillbaka!! =)

Hoppborgen var fantastisk och det är ju bara sååå kul! =)

Hoppas vi ses ikväll hjärtat! Kram.. =)

2011-08-02 @ 07:55:46
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0